Marka Somersby w swoim nowym spocie przedstawia bezalkoholową nowość - Somersby Wild Berries 0,0%. Reklama emitowana będzie od maja w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Czytaj więcej »
Marka Somersby w swoim nowym spocie przedstawia bezalkoholową nowość - Somersby Wild Berries 0,0%. Reklama emitowana będzie od maja w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Czytaj więcej »
Somersby Sparkling Rosé to tegoroczna nowość, która weszła na rynek w marcu br. Jest to idealna propozycja na letnie dni i wieczory. Podane w kieliszku mocno schłodzone Somersby Sparkling Rosé, inspirowane różowym winem, zadowoli wielbicieli piw smakowych. Ma jasny kolor, lekki, orzeźwiający smak i delikatne bąbelki. Czytaj więcej »
Bo to nie wszystko jedno, co robi w sieci Twoje dziecko! Kubuś o tym wie i w czasie, gdy należy pozostać w domu, proponuje rodzicom dedykowane najmłodszym aktywności, które oprócz tego, że angażują dziecko, to uczą poprzez zabawę. Czytaj więcej »
Tyskie udowadnia, że przechodzenie na TY jest możliwe mimo barier, jakie narzuciła nam kwarantanna narodowa. Marka, we współpracy z Wojciechem Mannem, zaprosiła Polaków do dzielenia się nagraniami w celu dodania otuchy innym i pokazania, że nie jesteśmy w tej sytuacji sami. Nadesłane materiały posłużyły do stworzenia inspirującego filmu, który dowodzi, że mimo przeciwności... Czytaj więcej »
JNT Group, jedna z największych firm branży winiarskiej w Polsce, wchodzi na rynek z nowymi projektami na sezon wiosenno-letni. Obecnie spółka wprowadza innowacyjną linię produktów Monte Santi ICE, których ambasadorką została Weronika Książkiewicz, aktorka od lat zachwycająca rzesze fanów i inspirująca kobiety z różnych pokoleń. Czytaj więcej »
Ruszyła kampania w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Czytaj więcej »
Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! SŁODKIE - bo słodki jest cukier, a ŁĄCZY - bo łączy wszystkie relacje w naszym życiu. Ich połączenie budzi pozytywne skojarzenie i ma spory ładunek dobrych emocji. To właśnie dlatego stało się ono osią i nazwą nowej strategii komunikacji, która od grudnia 2019 ociepla wizerunek marki Diamant. Za... Czytaj więcej »
Rusza nowa kampania reklamowa polskiej firmy Roleski, producenta sosów, musztard, ketchupów, majonezów czy dressingów. Marka reklamuje się hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, należąca do Publicis Groupe. Czytaj więcej »
Tradycyjnie w Wielka Sobotę marka Koral wyemitowała tegoroczny spot reklamowy, w którym zabiera widzów do tętniącego słońcem, radością i tańcem, wakacyjnego klimatu. Koral w obliczu epidemii koronawirusa działa zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną #zostańwdomu, zachęcając młodych ludzi w social mediach do pozostania w domu. Jednocześnie w komunikacji ATL przesyła... Czytaj więcej »
Fantastyczna, a zarazem bezpieczna impreza z przyjaciółmi w czasach narodowej kwarantanny? Tak! To możliwe, jeśli każdy, pozostając w swoim domu, połączy się ze znajomymi przez Internet, by wspólnie bawić się na kapitalnej domówce pod banderą Captain Jack. Piracka marka piwa o smaku rumu promuje hasło #zostańwdomu specjalnym spotem reklamowym, a dodatkowo organizuje ONLINE-ówki... Czytaj więcej »
Jak postawić kumplowi piwo nie wychodząc w domu? Warka rusza właśnie z nową aktywacją konsumencką – „Postaw Warkę”, w ramach której zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piw Warka Jasne Pełne. Akcję, która potrwa do 17 maja, wspiera spot telewizyjny i działania w internecie. Czytaj więcej »
Marka Spichlerz Rusiecki, wieloletni lider kategorii konserw mięsnych w słojach rozpoczyna intensywną kampanię reklamową pod hasłem „Do spiżarni i na stół” zachęcając jednocześnie do przyłączenia się do społecznej akcji #Zostańwdomu. Czytaj więcej »
Marka piwna Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię reklamową, którą pokazuje, że nic nie pobije oryginału. 30-sekundowy spot reklamowy, który swoją premierę miał 8 marca br., emitowany jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych. Inspiracją do jego stworzenia był popularny utwór Louisa Armstronga „What A Wonderful World”. Marka, poprzez nawiązanie do... Czytaj więcej »
Żywiec od lat towarzyszy Polakom w różnych chwilach, pokazując jak cieszyć się życiem –nawet w trudnych sytuacjach. W dobie epidemii marka postanowiła dodać konsumentom odrobinę otuchy, jednocześnie zachęcając do wspierania zbiórki na siepomaga.pl. Ze znanych z dawnych spotów scen powstał manifest „W Ż trzymaj dystans”, promujący zachowania, przypominające jak żyć... Czytaj więcej »
W poniedziałek, 6 kwietnia, w sieci handlowej Netto startuje nowa kampania lojalnościowa – „Masa Kreatywności”. Klienci dyskontu w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje nieskończone możliwości kreatywnej zabawy dla całej rodziny podczas czasu spędzanego w domu. Czytaj więcej »
Wystartowała kampania online Fabryki Cukierniczej Kopernik, która w spocie na kanałach VOD, YouTube na i Facebooku odsłania kulisy tradycyjnej produkcji kraftowych Listków Waflowych. Za kampanię odpowiadają agencja branded contentowa Labcon oraz Value Media, należące do grupy komunikacyjnej Group One. Czytaj więcej »
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”. Czytaj więcej »
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie. Czytaj więcej »
Nowa kampania Kubusia podkreśla, że… dzieci są wystarczająco słodkie. Dlatego rodzice wybierają dla nich soki 100% Kubuś, które nie zawierają dodanego cukru. Dodatkowo produkty te w składzie mają witaminę C, która wspiera odporność. Czytaj więcej »
Z przyjemnością informujemy, że ogólnopolski program edukacyjny „Mamy kota na punkcie mleka” po raz kolejny został objęty patronatem honorowym Ministra Edukacji Narodowej. Stanowi to potwierdzenie, iż działania edukacyjno – promocyjne podejmowane w ramach projektu znajdują uznanie wśród władz rządowych, które realizują zadania w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa... Czytaj więcej »
Chcesz pomóc sklepom, warsztatom, zakładom, pracowniom w twojej okolicy? Martwisz się, że nie będą w stanie przetrwać kwarantanny? Dołącz do kampanii „Nie pozwolę ci się zamknąć”. Czytaj więcej »
Marka piwna Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię reklamową, którą pokazuje, że nic nie pobije oryginału. Nawiązując w swoim spocie do popularnego utworu Louisa Armstronga, podkreśla oryginalność oraz autentyczność w najczystszej formie. Czytaj więcej »
„Po prostu Ż” – oto hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny udowadnia, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać z niego radość. Kampania wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. Tegoroczna idea... Czytaj więcej »
Marka Lech Premium rusza z odświeżoną komunikacją, a wraz z nią z nowym spotem reklamowym, który w humorystyczny sposób podkreśla bohaterskie czyny, dokonywane przez zwykłych ludzi. Kto może być „Lechendą”? Każda osoba, która otacza nas w codziennym życiu! Czytaj więcej »
Jakie owoce dzieci lubią najbardziej? Oczywiście te od Kubusia – bo Kubuś to mus! Musy 100% to przekąska, doceniana przez dzieci oraz ich rodziców za ulubione smaki oraz praktyczną, wygodną formę. Czytaj więcej »
Lubella przygotowała nową odsłonę swojej kampanii „Najlepsze ze zboża”. Motywem przewodnim są dźwięki powstające w procesie produkcji makaronu i przygotowywania dania. Za pomocą tych dźwięków marka podkreśla najważniejsze dla niej cechy – dbałość o zboże i jakość. Czytaj więcej »
Tymbark w najnowszej kampanii pokazuje, że szklanka soku pasuje do każdego śniadania, niezależnie od jego formy! Bo przecież poranki każdy z nas spędza inaczej – to różne pory wstawania, poranne rytuały i sposoby jedzenia śniadań. Tym, którzy chcą zdrowo zacząć dzień… przyda się Tymbark! Czytaj więcej »
Nową reklamę Desperadosa można już oglądać w telewizji i Internecie. Energetyczny i pełen pozytywnych wibracji spot odzwierciedla charakter marki, która każdego wprowadzi w imprezowy nastrój. Czytaj więcej »
Wystartowała nowa kampania Vegeta Natur. Produkty z linii Vegeta Natur będą wspierane nową kampanią reklamową w telewizji, digitalu i prasie, w social mediach, a także w Klubie Ekspertek portalu Ofeminin.pl oraz w punktach sprzedaży. Reklama nawiązuje do inspirowanego naturą ducha marki, przedstawiając klientom jej pełną energii i kreatywności twarz. Jednocześnie podkreśla, jak... Czytaj więcej »
Najbliższe tygodnie przyniosą sporo nowości w świecie Książęcego. W pierwszej połowie marca premierę będzie miał spot reklamowy w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, a na rynku pojawią się odświeżone opakowania piw. Już teraz w sklepach można znaleźć kolejny wariant w kolekcji – Książęce Irish Ale. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...
Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...